Dobro dosli

aa

subota, 26. studenoga 2016.

GOVORIO JOJ JE DA JE DEBELO SMEĆE: Imala je 125 kg. a onda se osvetila svom bivšem na najbolji mogući način!

govorioslika

Zbog nasilnog muža, Amerikanka je jela i po 5000 kalorija na dan i došla je do 125 kilograma.
Na koncu, preokrenula je život i riješila se zlostavljača, ali i 64 kilograma.

Majka dvoje djece, Alvina Rayne, jela je po dva fast food obroka na dan, slatke žitne pahuljice i
čitav niz grickalica i slatkiša tokom dana. Morala je kupovati mušku odjeću jer u ženskim
trgovinama nije bilo njena veličina.

Tadašnji partner govorio joj je da je debelo smeće.

– Sjećam se da mi je govorio da ako ga ostavim niko drugi me neće htjeti i da sam bezvrijedna,
ružna i da nikada neću smršati čak i ako pokušam, prisjeća se Rayne iz Philadelphie. Ali 2009.
godine odlučila je prekinuti s nezdravom hranom i nezdravom vezom.Prebacila se na prehranu
bogatu mastima s manje ugljikoghidrata.

– Nakon par godina zlostavljanja, i nakon što me izolirao od svih, došla sam do te točke kada sam
morala nešto promijeniti i rekla sam mu da ode i da se nikada ne vraća, kaže majka dvoje djece.
Potpuno prirodno, bez preparata, tableta ili operacija, ona je skinula 64 kilograma.

– Prebacila sam se na dijetu sa 75 posto zdravih masti, 20 posto proteina i 5 posto ugljikohidrata.
Ubrzo sam počela mršati. Svaki put kada mi je bilo teško , ja sam se sjetila kako mi je govorio da
me nitko neće htjeti, pa sam bila još odlučnija, objašnjava Alvina.

– Nakon što smršala srela sam njegovu majku i bila je šokirana mojom transformacijom i rekla
mu je koliko sam se promijenila rekla je Alvina.

– Kasnije me bivši nazvao i rekao mi: Čuo sam da si nabacila nešto seksipila, i pokušao me je
nagovoriti da mu se vratim. Ali nema šanse da se to dogodi. Sretnija sam no ikada i ne želim imati
ništa sa takvim gadom.

U međuvremenu je upoznala i ljubav svog života.

– Sada sam jako sretna i udala sam se za muškarca koji me drži kao malo vode na dlanu i voli me.



http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar