Dobro dosli

aa

petak, 25. studenoga 2016.

Ignorisala sam sve znakove, ali srećom nije bilo prekasno! Alarmantna uopozorenja na opasnu bolest koja pogađa PLUĆA!

cancer-630x350


Jeste li znali da je 8,2 miliona ljudi, od kojih je 4,7 miliona muškaraca i 3,5 miliona žena svake godine umre od raka?

Šokantna ispovjest Amele:

Moje ime je Amela Ramić, prije nekoliko godina mi je dijagnosticirana faza 1 raka pluća.

Imala sam samo 24 godine. Počela sam da sumnjam kad sam osjetila ekstremnu bol u grudima i kada sam otišla do najbliže bolnice. Tamo su napravili rendgen i CT, a nakon nekoliko sati sam podvrgnut a bronhoskopiji. Analize su pokazale da na lijevom plućnom krilu imam “polip”.

Prvi put sam čula pravu dijagnozu “rak”, kada je doktor došao do mene i rekao mi da je polip zapravo rak, a zatim otišao bez objašnjenja.

Većina ljudi s rakom imaju nagli gubitak težine. To ne mora biti rak pluća, to može biti neka druga vrsta raka.

Kašalj ili promjene u hronični kašalj može biti rani pokazatelj bolesti.

Osim toga, bol u grudima koja je povezana sa kašljom, promuklosti i kašalj s krvi i gustom sluzi, nikada ne treba zanemariti.

http://www.pozivitno.info

Nema komentara:

Objavi komentar