Dobro dosli

aa

petak, 25. studenoga 2016.

KONOBAR GOSTU ISPRIČAO TUŽNU PRIČU: 2 godine nije vidio porodicu, a kad je naplatio, usljedio je ŠOK!

konoslika


Konobar iz Teksasa Ben Milar dobio je napojnicu 750 dolara od jednog gosta kojem je spomenuo
kako nije vidio porodicu u Severnoj Irskoj više od dvije godine.

Naime, kako je rekao da mu je veliku napojnicu dao muškarac po imenu Džefri koji je na večeru
došao sa svojom porodicom. Džefri mu je rekao kako on često posećuje Irsku, a Milar mu je tada
rekao kako bi rado češće viđao svoju porodicu.

Millar je cijelo veče posluživao Džefrijevu porodicu, a nakon što su otišli, imao je i šta da vidi – Oni
su mu ostavili napojnicu od 750 dolara uz dirljivu poruku: Nadamo se da ćeš s ovim moći da
stigneš do Irske za praznike.

Millar je izjavio da je bio u šoku zbog njihove velikodušne napojnice i da je odmah tu poruku
pokazao svom kolegi koji je priznao da za 11 godina staža nikad niko nije dobio toliku napojnicu.

Ben planira da čuva taj novac dok mu se djevojka ne porodi, a nakon toga planira da zajedno
sa porodicom obiđe rođake u Belfastu.

– Nadam se da ću jednog dana naći Džefrija da bih mu dao do znanja koliko mi znači to što je
učinio za mene. Znači mi neizmjerno puno, a još više znači mojoj porodici u Irskoj koja se raduje
što će me uskoro vidjeti, rekao je Milar i dodao kako bi volio da i Džefri dođe u Irsku kako bi mu
pokazao pravu Sjevernu Irsku.

screenshot_1


http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar