Dobro dosli

aa

utorak, 29. studenoga 2016.

PRVI PUT SE ZALJUBIO U 76. GODINI: Na najdivniji način dočarao suštinu ljubavi!

zaljslika


Prošlo je dvije godine otkad je preminuo glumac, Nikola Simić. On je imao 80 godina, i do zadnjeg
dana je na ekranu i van njega širio optimizam.

Nikola Simić rođen je u Beogradu, u pekarskoj porodici. U gimnaziji je glumio u dramskoj sekciji,
a kasnije je i diplomirao na FDU. Iako ga publika pamti po televizijskim i filmskim ulogama, on je
bio član Jugoslovenskog dramskog pozorišta od 1959. do 2014. Djeca nekog prošlog vremena
pamte ga kao čovjeka koji je pozajmio glas crtanom junaku Dušku Dugoušku, a rečenica Šefe, koji
ti je vragkoju je izgovarao aktuelna je i danas.

Nikola Simić je dao intervju četiri godine prije smrti , rekao je između ostalog:  Znate kako,
čovjek se i zaljubi.

– Ne mora sve da bude bukvalno da bi sve bilo realno. Može da bude i platonski. Jesam zaljubljen,
i to prvi put u svom životu. U sebe! Šalim se, ja sam zaljubljen u svoje unuke, koje su predivne.
Starija Isidora voli pozorište, a mala Sara ima tek tri godine i ne znam kojim će putem krenuti.
Ali privatna priča i to..O tome sada nećemo pričati. To je moje lično – rekao je Simić tada.

Simić je objasnio i kakve veze hrabrost ima sa zaljuljivanjem.

– Treba se zaljubljivati. Psiholozi su rekli da dođe trenutak kad čovjek želi da promijeni način svog
života. Treba imati hrabrosti i smelosti i to uraditi. Ja to znam iz prve ruke. Trebalo je imati
hrabrosti i odigrati Dunda u Dubrovniku te večeri kad su mi saopštili da je moj otac umro. I niko
to tada nije znao. Trebalo je imati hrabrosti i igrati Bubu 30. decembra, a sahraniti majku
29. – objasnio je legendarni glumac.

http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar