Dobro dosli

aa

srijeda, 23. studenoga 2016.

Šokantno, liječnici potvrdili: Ova žena je izliječila RAK u 4. fazi sa JEDNOM NAMIRNICOM!

534757


Candice Mary Fox je bila je šokirana kada su joj liječnici rekli da zbog raka štitnjače, koji se proširio na druge organe, ima prema njihovim procjenama, samo još pet godina života.


  Ova tridesetjednogodišnjakinja je odbila hemoterapiju, koja je planirana za 6 mjeseci i za to vrijeme je jela tri ananasa svaki dan, jer je negdje čula da pomaže u liječenju raka. Također, jela je i grejp, limun, papaju, jabuke, kivi i banane.

Osim toga, tokom liječenja, ona nije uzimala proteine životinjskog porijekla. Candice tvrdi da je u roku od samo šest mjeseci, iako je bila u četvrtoj fazi, rak gotovo potpuno nestao, a zapanjeni liječnici su sada potvrdili da je potpuno izliječena od raka.

“Oslobodila sam se raka tako što sam ga izgladnila. Naučila sam da bromelain iz ananasa, kivija i papaja uništava proteinski sloj karcinoma. Proteini iz hrane životinja hrane rak, te je energija usmjerena na probavljanje hrane, a tijelo se ne može liječiti.

Jela sam voće koje uništava rak, te sam ga pobijedila u roku od šest mjeseci. Više nemam rak, vrlo sam zahvalna “, otkrila je Candice.

Candice Marija je 2011. pronašla kvržicu iznad njezine lijeve ključne kosti, a rezultati su pokazali rak štitnjače. Unatoč liječenju, rak se proširio na jetru i vrat i prekancerozne stanice su pronađene u plućima. Njeni liječnici su joj predvidjeli najviše pet godina.

“Imala sam pet ili šest mjeseci da se oslobodim od ove bolesti. Odlučila sam pokazati svima da to mogu učiniti sama. Počela sam jesti puno voća, prije sam jela voće samo jednom sedmično “, kaže žena.

Jela je ananas najviše zbog bromelaina, koji je poznat da “uništava” rak. Stala je sa korištenjem hemijske kozmetike i sredstava za čišćenje, prestala je pušiti i poduzela je korake za smanjenje stresa u svom životu. Kad je, nakon šest mjeseci otišla do liječnika, on je potvrdio da je rak gotovo potpuno nestao.

Onkolog Mark Simon, direktor Instituta za istraživanje prehrambene onkologije, kaže:


  “Prehrana igra važnu ulogu, zajedno s redovitom tjelovježbom, pozitivnim stavom, pa čak i duhovnosti. Voće poput ananasa sadrži bromelain za koji se zna da ima dobar učinak protiv raka “, potvrdio je stručnjak.

Izvor: megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar