Dobro dosli

aa

četvrtak, 24. studenoga 2016.

DA TETKA NIJE REAGOVALA! OVA BEBA BI UMRLA! POGLEDAJTE ŠTO SU RODITELJI RADILI…

Da Tetka Nije Reagovala! Ova Beba Bi Umrla! Pogledajte Što su Roditelji Radili…


Svi smo mi različiti, svi mi imamo drugačiju svijest, drugačiji koncept života i drugačiju narav.

Nikad ne možete nekome suditi, ako malo odstupa od vas i ponaša se onako kako on želi, ali možete definitino u koliko te granice pređu razinu normalnog i razumnog.

Beba na slici je pod hitno morala smršati čak 7 kilograma, zbog nemara svojih roditelja. Koji su na kraju poslani psihijatru na liječenje.

Beba se trenutno nalazi kod tetke, koja je na svu sreću pravovremeno reagovala.

 
Roditelji su forsirali bebu da mnogo jede. Pravili su čak i do 8 obroka dnevno i konstantno je hranili, dok je u njihovim glavama taj postupak bio apsolutno ispravan.

Beba je teško disala od svoje debljine, bila je mnogo umorna, čak je imala i holesterol prenosi tetka. Morala sam stati u kraj, koliko god mi to bilo krivo i bolilo me.

http://stanjeonline.info

Nema komentara:

Objavi komentar