Dobro dosli

aa

četvrtak, 24. studenoga 2016.

Muž je želio razvod, ali je žena imala “važniji” zahtjev… Ostao je sam ali ovo sebi nikad neće oprostiti!

g54g45g


Pročitajte ovu emotivnu priču o muškarcu koji je tražio razvod od svoje žene.

 
Došao sam kući, a moja žena je pripremala večeru. Uhvatio sam je z ruku i rekao: „Želim razvod“. Ponašala se kao da me nije čula, a onda je tiho upitala: „Zašto?“

Izbjegavao sam odgovor, a to ju je razbjesnilo. Pobacala je tanjire i povikala: „Kakav si ti to čovjek? Prestali smo pričati, a ja nisam mogao da joj kažem pravi razlog zašto sam želio razvod. Nisam je više volio, sada volim Jane.

Zbog krivice sam joj rekao da može da zadrži kuću, auto i 30% udjela u mojoj firmi. Odbila je sve i očigledno je bila uvrijeđena. Plakala je, bila je u lošem stanju.

Sljedeći dan sam je zatekao kako nešto piše,a onda mi je rekla svoje uslove za razvod. Nije željela ništa od mene, ali me zamolila nešto.

 
Zatražila je da mjesec dana živimo kao da je sve normalno. Rekla je da naš sin ima sada testove u školi i da ne bismo trebali dozboliti da razvod utiče na njega.

Ono što je još zatražila mi je bilo suludo. Tražila je da je u toku ovih mjesec dana, svako jutro prenosim preko praga kao na dan vjenčanja.

Prvi put kad sam je prenio, naš sin je bio radostan i povikao je: „Tata drži mamu u naručju“.Ona mi je samo šapnula: „Ne govori našem sinu za razvod.“

http://megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar